Незручне питання начальнику ЦВПЗ Золотоноша-2 Ніні ІВАШИНІЙ:

До редакції «Златокраю» звернулися обурені золотонісці з тим, що головне поштове відділення міста не забезпечує належного обслуговування людей: «Наприклад, з 13-ої до 14-ої години, коли у більшості працівників обід, на пошті працює лише 1 касир. Ще двоє людей зайняті: біля одного віконечка напис «Технічна перерва», інший оператор розбирає пошту. Біля єдиного касира вишиковується черга з 30-ти осіб. Зрозуміло, що за годину не встигнеш дійти й оплатити послуги. Чи не можна процес розбору пошти перенести на післяобідню пору, щоб звільнити ще одного працівника?»

 – У нас завжди працюють дві каси. Одна працівниця відправляє пошту, інша – обслуговує населення. Ми відправляємо пошту згідно з графіком, маємо свій розклад: якщо затримаємо поштову машину, відповідно затримаємо Чорнобай, Чорнобай – Черкаси, а Черкаси – Київ. Щодо спеціалістів: люди по черзі ходять на обід. Ми працюємо з 8-ї до 18-ї години без перерви, тому дівчата змінюють одна одну, щоб поїсти. Зазвичай час пік у нас настає, коли приходить час оплачувати комунальні послуги. На жаль, у нас не вистачає двох касирів, тому працюємо, як можемо.